Activiteiten N-VA Herzele

Op zondag 8 november 2015 organiseerde N-VA Herzele haar eerste praatcafé in café ’t Berghof in Steenhuize.

Met dit initiatief willen we de inwoners van Herzele de gelegenheid geven om op een informele en aangename manier kennis te maken met onze schepenen, raadsleden en bestuurleden en hen vragen laten stellen over het gevoerde beleid in Herzele. Het eerste praatcafé werd georganiseerd in Steenhuize maar het is de bedoeling dat op termijn alle deelgemeenten aan de beurt komen.

De bestuursleden en mandatarissen van N-VA Herzele vinden het immers belangrijk om de burgers meer te betrekken bij het bestuur van de partij en bij het beleid van onze gemeente. Deze inspraak mag niet beperkt blijven tot het rood kleuren van een bolletje, eens om de zoveel jaar. De mandatarissen van N-VA Herzele zijn immers de vertegenwoordigers van de kiezer in de gemeente Herzele. Het is dan ook evident dat we luisteren naar de noden en de wensen van de inwoners. Wij willen immers niet de partij zijn die enkel voor de verkiezingen langsgaat bij de mensen. Wij willen ook achteraf naar hen luisteren omdat we beseffen dat de N-VA maar kan bestaan dankzij de massale steun van haar leden en sympathisanten.

Het is bovendien ook onze taak om ons beleid te verduidelijken. Met dit initiatief willen we dus ook correct informeren over de plannen die we hebben en de projecten die we de komende jaren willen realiseren in Herzele.

Nieuws over dit onderwerp

N-VA Herzele steunt de "Dag van de Ondernemer"

Het zijn gewone mensen maar met uitzonderlijke talenten, onze Herzeelse ondernemers. Ze zijn gedreven, innovatief, oplossingsgericht, ze hebben een oog voor opportuniteiten maar creëren ook kansen, …