N-VA Herzele

N-VA Herzele stelt haar lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen voor

Op 18 juli 2012

Uitgerekend op 11 juli stelde N-VA Herzele de 25 kandidaten voor waarmee ze op 14 oktober a.s. naar de gemeenteraadsvekiezingen trekt. Lees hier meer.

Lijsttrekker is huidig gemeenteraadslid en hoofdverpleger bij de Brandwondenstichting Stefaan Lauwaert uit Borsbeke. Op twee staat de jongste kandidaat van de lijst: Sofie Hoefman (24) uit Sint-Lievens-Esse. Zij is medewerkster van N-VA-Kamerlid Sarah Smeyers. Afdelingsvoorzitter Jürgen Neyrinck staat op drie, gevolgd door sociaal consulent Koenraad De Decker uit Hillegem en Anne Van Beneden, een beleidsadviseur uit Sint-Antelinks. Patricia Van Ruyskensvelde duwt de lijst.

Drie Herzelenaren die in 2006 op de kandidatenlijst voor het toenmalig CD&V/N-VA-kartel stonden zijn nu ook kandidaat op de eerste eigen N-VA-lijst: onderwijzeres Marie-José Versnick uit Herzele, arbeidster Livia Hendrikckx uit Woubrechtegem en onthaalmoeder Anja Marcharis uit Herzele.

Hier kan u enkele foto's van de ploeg bekijken.

Er zijn ook opvallende nieuwkomers zoals Wesley De Nul. Hij is kandidaat met zijn echtgenote Vanessa Raveydts. Toon De Bock mikt vooral op kiezers uit de holebirangen. De docent hoger onderwijs uit Steenhuize trouwt zaterdag met zijn vriend. Rolstoelgebruikster en rusthuisvrijwilligster Katrien Hoefman is ook kandidaat.