Sarah De Mulder lijsttrekker voor N-VA Herzele

Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 13 oktober 2024 zal Sarah De Mulder de lijst van N-VA Herzele trekken. Sarah De Mulder is 26 jaar jong en advocate. Ook zet ze zich al jaren in voor Chiro Sint-Katrien in deelgemeente Steenhuize-Wijnhuize.

“Het is een enorme eer om lijsttrekker te zijn voor N-VA Herzele bij de komende gemeenteraadsverkiezingen. Ik ben vastberaden om samen met de andere kandidaten te bouwen aan een sterk en duurzaam Herzele, waarin iedereen zich gehoord en vertegenwoordigd voelt”, zegt lijsttrekker Sarah De Mulder.

Naast Sarah De Mulder als lijsttrekker trekt N-VA Herzele ook met de huidige drie gemeenteraadsleden Michiel Pletinckx, Dirk Ruebens en Joshua D’Hondt naar de kiezer. Huidig fractievoorzitter Michiel Pletinckx is de lijstduwer.

“Met Sarah De Mulder als lijsttrekker maakt N-VA Herzele een duidelijke keuze voor de toekomst. Sarah is erg sociaal voelend vanuit haar beroep als advocate in het strafrecht en het burgerlijk recht. Vanuit haar inzet voor Chiro Sint-Katrien in Steenhuize-Wijnhuize weet ze zeer goed wat er leeft bij onze jeugd en met haar ervaring in de rechtszaal weet ze bovendien als geen ander hoe ze moet argumenteren en debatteren, iets wat in de politiek goed van pas komt. Ik ben dan ook heel fier dat ik een N-VA-lijst die door Sarah getrokken wordt kan duwen”, aldus lijstduwer Michiel Pletinckx, die ook op de communicatiedienst op het nationaal N-VA-hoofdkwartier werkt.

“Onze lijstvorming is nog volop aan de gang maar we hebben al een hele reeks kandidaten met een mooi profiel. Van een leerkracht lichamelijke opvoeding in het lager onderwijs en een psychiatrisch verpleegkundige tot een technicus in de automobielsector: N-VA Herzele zal in oktober met een mooie mix aan gemotiveerde kandidaten naar de kiezer trekken. De Herzelenaar zal de komende weken nog volop met hen kennis kunnen maken”, zegt afdelingsvoorzitter Dirk Ruebens.