Jean-Claude Van Den Berghe

Jean-Claude is 52 jaar is afgestudeerd als kok maar hij maakt niet alleen graag eten klaar, hij geniet er ook zelf graag van, een echte Bourgondiër dus!

Zijn hobby’s zijn vissen en koersen. Frank Vandenbroecke, de helaas veel te vroeg overleden wielerlegende, heeft nog bij Jean-Claude onderdak en verzorging gekregen. Verder heeft Jean-Claude een goed onderhouden eigen visvijver waar iedere sportvisser welkom is en waar regelmatig wedstrijden georganiseerd worden.

Sporten heeft een positieve invloed op ons lichaam. Het is niet alleen goed voor onze gezondheid, maar het heeft ook een aantal mentale voordelen zoals het verbeteren van het zelfvertrouwen, het geheugen en helpt bij het bestrijden en voorkomen van een depressie. Door te sporten krijgt ook het sociale leven van mensen een boost. ‘Inzetten op sport, op de verschillende disciplines en voor alle doelgroepen. Alle sporten en sportclubs in Herzele moeten ondersteund worden en vlot toegankelijk zijn voor alle geïnteresseerden’. Dat is waar Jean-Claude zich wil voor inzetten.